Dåligt med sömn!!

Sovit skit i natt...
Mangi var hos veterinären och blev opererad i tassen i går, så han hade jätte ont i tassen och väckte mig vid kl 3, så då fick han lite smärtstillande och en kort kiss promenad.
När vi kommer in igen  då vaknar wille och tänker då inte somna om....
Halv 5 fick jag somna om igen , för att sedan gå upp kl.6 för att mangi behövde gå ut igen....
Nu är jag helt slut..!
Har fuskat ännu mer med dieten , jag vet inte varför jag bara har gett uppp?!
Ska till min konsulent i morgon , så får hon försöka på nytt att motivera mig , för jag har ingen ork till det själv!
Aja , blir kanske att ta men promenix med mangi nu igen och sen kolla på bil till mamma...!
Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0