det suger!

Va på Ekenäs julmarknad idag. Idag var typ andra dagen på dieten... Och jag blev sååååå hungrig när man såg all mat....
Jag gick och strosade och kollde in alla ostar , kryddor , Korvar , marmelader osv....
Jag smakade små bitar av massor...
USCH O FY på mig!
Jga har aldrig varit på sugn på mat förr...
men jag pratade med min konsult. och då sa hon att man kan vänja in sig i att inte äta genom att bara äta en liten portion mat om dagen , DOCK inget som är jätte fett....
Portionen ska vara lika stor som min näve?! lycka till!
Resten av dagen ska bestå utav Cambridge drycker... De är fruktansvärt starka , och den ända som är hyffsat god var nog vaniljen...
Men det är bara att vänja sig... Det här ska vara min föda i ca 2-3 månader...!
Ae , Nu är det dags att slapppa i soffan...
Ha de bäst inge fett!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0