Gå ner i vikt var det!

Hej , jag är en tjej på 20 år som har problem med min övervikt , precis som många andra i samhället.
Det började för 2 år sedan efter att min son kom till världen. Jag gick iofs ner ca 20 av de 33kg som jag gick upp under graviditeten.
Men 8 månader efter hans födsel råkade jag ut för en allvarlig bilolycka , så jag blev väldigt skadad och tillbringade 1½ månad på sjukhus.
Mina skador gjorde så att jag blev rullstolsbunden i ca 6månader och jag fick även en hel del morfin och kortison mot infektioner och smärta , som gjorde så att jag gick upp en hel del i vikt ca 10kg.
Jag blev även väldigt deprimerad utav allt och började tröst äta, och jojobanta.
Det är inte så kul , när man alltid har varit liten i kroppen att väga 76kg när jag igentligen borde väga runt 55.
Jag är ju bara 159cm så 76kg på den korta längden får en att likna en köttbulle.
För en vecka sedan bestämde jag mig för att försöka ta tag i det problemet....
Jag gick in på google och sökte efter diverse viktminsknings sidor.
Pga av att jag inte kan träna och röa på mig på samma sätt som andra så behöver jag drastisk hjälp som jag få mig att komma ur tröst ätande och fel kost.
Mitt problem är dock inte att jag äter för mycket, det är raka motsatsen.
Jag äter sällan , men när jag äter är det ganska mycket.
Ialla fall , så kom jag in på en sida som heer cambridge.
Och på onsdag ska jag in på möte om kuren och hur allt ska gå till.
Så den närmaste perioden ska jag blogga om hur jag ska gå ner i vikt och hur jag känner mig och hur det går i övrigt.
Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0