Jahajaha...

Ibland blir inte livet som man vill...
Det kanske är så det måste vara för att man ska uppskatta de små viktiga sakerna i livet.
Jag vet mycket väl om vilka som är mina riktiga vänner , och jag har väl en 4 st som står mig riktigt nära, och ett 50tal som är lite skitsamma för mig, visst det kan vara kul att umgås med dom ibland , men det är inga som jag riktigt kan lita på.
Det är vissa av dom som livnär sig på att snacka skit , vissa som återberättar allt man har sagt, vissa som lämnar en i sticket när man som mest behöver dom , och vissa som allmänt skiter i en när de har träffat någon ny.
Visst är det härligt att vara nykär, men skit i dina vänner nu , och när du känner dig ensam och rädd står du själv kvar ?!
Jag måste antagligen gjort något sådant eftersom så många går bakom min rygg och pratar om diverse saker och TROR att det inte kommer fram ? haha , skrattretande att ni ens kallar mig er vän när ni gör så!!
Nae uch & fy & BLÄÄÄ!
Nu ska vi prata om annat tycker jag!
18cm runt kroppen kan jag allt säga!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag förstår dig jenny och känner precis likadant! Ha inte så många som ställer upp för mig eller ens bry sig. Men när du mått dåligt ha jag försökt o prata med dig men du vill inte riktigt släppa in mig! Ha försökt att bli din vän o lära känna dig bättre men verka nästan omöjligt! Vi är mer lika än du tror men är svårt o ge när man inte få något tillbaka! Du är säkert en riktigt underbar vän men ha inte fått chansen att få lära känna dig. Och vet inte ens vad du tycker om mig men vet att man kan ju inte tycka om alla. Men kan erkänna att det är skit trisst att vi inte umgås mer, jag är verkligen skit ensam jämt och behöver en som man kan luta sig emot och det vet jag att du behöver med. kram på dig jenny! <3

2010-11-25 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0