Nu är det igång!

Idag var jag på mitt första viktklubb möte, det var lite genomgång och försäljning.
Min konsult heter Caroline och var väldigt insatt och svarade på alla frågor man kunde komma på just då.
Det är dock ganska dyrt med den däringa kuren ,470:- / Vecka.
Men alla som var där sa att det var värt det.
Den första jag mötte på var en gubbe/man i 45år åldern. han berättade att han hade gått ner 25kg på 9 veckor?! helt sjukt!!
Den överflödiga huden försvinner när man får överskotts energi och bara vill ut o röra på sig tydligen....
Och en kvinna i 60år åldern hade gått på kombinerad kur under 4 veckor och gått ner 11 kg, utan träning!
Den här dunderkuren måste fan va bra?!
Jag har ialla fall tagit min första drink nu i kväll , 3/dag och 3 liter vatten...
Den smakade milkshake , as gott!
Mer update i morgon!
Nattinattnatt!

Kommentarer
Postat av: Theres

Håller tummarna för dig gumman =)

2010-11-11 @ 19:28:43
URL: http://theresvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0