Ny dag.

Sitter just nu på jobbet, man behöver ju dra in lite extra pengar om man ska gå på den häringa dieten.
Fuskade lite nu till lunch och tog mig en sallad...
Kunde verkligen inte stå emot, men känner mig jävligt dålig just nu som inte är stark nog att så emot...

Aja , jag  måste verkligen skärpa till mig om det ska vara till någon nytta!!!

Det blir ju billigare ju fortare viktnedgången går...
För då är det bara upptrappningen till mat kvar sen...

NU MÅSTE JAG VERKLIGEN FIXA DET HÄR!!

Blir att ta en lång promenad med Wille o mangi sen när jag kommer hem så att jag får ur mig skiten som jag stoppat i mig!

Nu är det bara at jobba igen...

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0