Så jäkla slö ?!

Jag har ju fuskat lite med dieten under helgen...
Det är ju så jäkla svårt när man verkligen INTE får äta något annat....
Jag Ställde mig på vågen i morse, vet ni vad den visade ?!
72,2kg !
Haha sug på den ni!
Alltså har jag gått ner nästan 4kg på 5dagar , Helt otroligt!
På att bara dricka 3 shejkar om dagen och dricka minst  3liter vatten många toalett besök , men så värt det!!
Nu ska jag nog ta mig en promenix med voffen , William är Sjuk idag , men voffen måste gå ut...
I kväll blir det att jobba , så då kommer mamma hit =)
I morgon ska jag till min vikt konsulent igen , känner mig ganska så peppad!
Vill ni få lite närmare info ?
http://www.cambridgekuren.se/ Det är så jag började....
Kanske skriver någon rad i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0