Då var väl helgen över?

Igår var det kalas hemma för lilla plutten , han fick oerhört mycket saker, allt ifrån strumpor till kök..
Det var 20personer på det däringa kalaset , ganska mycket folk för en liten 2åring som sedan blev grinig :P haha..

Och jag fuskade något enormt med maten... Tårta , kakor , bullar o läsk..!
ILLA!
Men va tusan , nån gång ibland borde inte göra så att alla kilona kommer tillbaka?
Jag kan medge att det var inte så gott som jag trodde..!

Idag är det ialla fall full fart till o städa o tvätta & framförallt diska...
Så tråkigt , men det måste göras antar jag :P

I morgon är det studiedag för min del , så jag ska följa med matilda till hennes skola en sväng , sendan iväg för o sola & träna..
Sen ska jag träffa en gammal vän som på något vänster försvann i tomma intet pga av ett missförstånd från bådas sida antar jag.
Men vi får väl hoppas att det ordnar upp sig, det lär säkerligen bli spänt, men föroppningsvis löser det sig =)

Jaha , om man ska slita sig ifrån dumburken och forsätta hänga upp tvätt och dammsuga ?!


Dagens fråga , ska man bli blond igen ?

hejhej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0