God morgon!

Sitter här med en liten knubbis o lyssnar på " Va nöjd med allt som livet ger" ... Han är lite skojj killen =)
Känner mig faktiskt redo idag för att börja med dieten.
Ska köra med hoodia också som stillar hungern ännu mer , så kanske dagarna blir lättare att ta sig igenom :P

Men när jag väl är på 55kg så säger jag bara , passa er brudar , vem vet , man kanske kan bli vacker ?!
Hmm...

Igår såg jag världens finaste balklänning, helt förälskad blev jag , så det är ytterligare bara en detalj som gör mig mer peppad !
Jga måste gå ner i vikt så att jag kan peova ut den då , alltså måste jag gå ner ca 10kg på mindre än 2 månader...
Ikväll ska jag nog börja träna igen också... så nu faaaan ska det lyckas!!!


Här kommer en liten bild på den underbara klänningen ... Förstår ni vad jag menar med vacker?


Om man skulle ta o göra sig iordning o byta blöja på wille som jag misstänker har bajjat!

Ha en as bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0