Hade nog helt glömt!

Dagen har varit sjukt jobbig , i mat väg....
Hade på kort tid glömt hur jobbit det var , och hur mycket sötsaker och annat namnam som lockar...
Som nyss , en öppnad ostbåge påse som bara väntar på att bli uppäten..
Vill så gärna ta mig en ynka liten bit.. Men det lär väl sluta med att jag tar en till o en till o en till , tills det att påsen är helt slut...
Så nej fyfy, få bort alla orena tankar!

Nu kör jag dock på kombinerad kur ,  3shejkar och en liten middag , vilket idag blev en minikebabrulle. mindre sås o mer sallad....
Och dagens drycker , 1 bonaqua och ca 4 liter vatten ;) :)

Känner mig så jävla as bäst !
Årets första träningspass avklarat..
45 min , 20min spinning , 20*3 höft och lår, 20*3 biceps o mage =)
Känns som ett lagom första pass =)

Nästa blir på Torsdag=)

Så skönt nu är man tillbaka på banan igen , bara 2 dagar kvar , sen är värsta biten över...
Då kommer kroppen in i ketosen , och då jävlar försvinner fettet :P

Heja mig!

Nu är det dags att krypa ner igemter lill prinsen =)

Godnatt alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0