Haha ...

Känns oerhört ovanligt att jag glömmer bort att skriva här...
Hmm...

Men i alla fall.

I veckan träffade jag en Snygging som jag inte träffats sen i somras , så det var riktigt kul att hälsa på er  lite Elin =)

Sen i fredags var det Borgen som gällde , för min andra Elin fyllde 25 , så då ville hon ta sig en tur dit =)
Så det var en hel del gamla kändisar som man träffade... Alltid lika kul.

Inatt träffade jag även på tessan , så vi hittade på lite granna , mest bil åkande och en tur till Leons=)



Idag är det så underbart fint väder , så jag hoppas att Wille mår lite bättre , så ska vi ta oss en tur ut i skogen o grilla Korv =) Mys!

Puss på er alla glada människor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0