Huuuja

Nu sitter man här i skolan o ska försöka ta igen ig´n , vilket INTE går speciellt bra , jag har allt förmycket i huvudet just nu ...
Får inte fram någonting...

Tänk om man bara kunde sitta o fokusera?!

Har tagit årets första cambridge nu... Och har mitt hoodia plåster som trots väldiga tveksamheter verkar fungera ?!
Är fasen inte hungrig...

Man läser på Internet om en hel del folk som förklarar deras lycka när de har gått ner i vikt, och berättar om de lustigaste medel...
Jag är faktiskt glad för deras skull , men blir väldigt arg på de människor som ska klanka ner på de metoder som de har använt...!
De skriver " Ät sunt och motionera"...
Men det är inte alla som har tid och som inte blir peppade av att kanske gå ner 0,5kg i veckan... ?!
Jag käönner för att jag ska lyckas ska det gå snabbt och smidigt , och bra resultát fort...!

Vem fan orkar med att laga mat jäääämt , när inte tiden finns till ?
Vem har lust att träna när man känner sig

Kommentarer
Postat av: jenka

en tjej på mitt jobb kör lchf-dieten där hon bara äter två gånger om dagen och vissa saker bara :) hon har minskat 25cm över hela kroppen tillsammans :) typ 8 cm runt magen och sånt :) verkar funka.. hon behöver inte röra på sig eller något och det är got mat ;)

2011-01-11 @ 20:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0