ja ni..

Mitt minne att komma ihåg att skriva är inte det bästa känner jag:P
Men men ...
Igår fyllde lilleman år , 2år , helt sjukt vad tiden går fort...
Hmm...
Skolveckan är slut , så skönt.
Fick papper idag av min advokat ang invaliditetstjaffset..
Så ska bara godkänna alla dessa saker som jag inte förstår ett knysst av.
Men men det blir nog bra.
Blev riktigt stolt över mig själv i onsdags , ökade styrkan på insidan av låren och höfterna från 66kg till 80:)
kändes jätte bra även fast 80kg inte är så mycket :P
ska träna idag igen efter att lill plutten har somnat!
ATT GÖRA PÅ GYMMET:
spinning (som uppvärmning)
Crosstrainer ca (10 min)
Insida lår & höft (20*4)
mage (20*3)
rygg (10*3)
avslutar med spinning 10min =)

Jag behöver verkligen hjälp medlayouten på den här bloggen... den suger!


tack för mig!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0