Jahaja...

Idag är 3dagen på nya dieten , så i morgon borde det visa resultat =)
Är lite kajko i magen också , men det kanske är för att jag är nervös?!

I morgon ska jag nämligen på invaliditetsbedömning...
Då avgörs min framtid och vad för operationer som väntar....
Usch usch usch!
Va fasen skulle jag ut o köra bil för ?
Tänk om jag bara hade stannat hemma , då hade det nog aldrig hänt....
Hmm.. Spekulera går ju , men det ändrar inte det faktum att det verkligen har inträffat...
Det är mer eller mindre först nu som jag verkligen har insett att hela min framtid står på spel =S
Känns så overkligt , man börjar gräva ner sig på något konstigt sätt , gömma sig från "verkligheten"...

Aja , jag lever och kan än så länge gå , ta en dag i taget och njut av den fullt ut....
Det är inte dags än att ta bort min lilla söta fot ! =)

Men nu ska jag ta mig en drinkilink , kanske en banandrink?!


Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0