Oh va jag är dålig på att uppdatera....

Har haft en helt okej helg faktiskt , vi hade lite folk över hem till oss , inget direkt planerat , men men , trevligt var det....

Fortsätter med diet o träning...
Jag o Matilda tränar varannan dag , + att jag går på dieten.
Har även börjat sola lite granna , för att bli lite snygg ;D haha .. eller kanske inte.

Har upptäkt att jag har gått ner ca 30cm runt kroppen nu , vilket gör mig mer peppad att fortsätta!
66kg står vågen på nu , det har tyvärr inte hänt så mycket kg mässigt... men om ett par veckor så lär det nog visa något annat:P

Som ni säkert vet så har jag inte gått klart gymnasiet , för alla jäkla komplikationer som har blivit av jääääämt!
Men nu fan ska jag bli klar med det här!


När jag o wille vaknade i morse var vi genom förskylda , känns lite tråkigt..!
Så jag hoppas att det släpper till eftermiddagen , för då ska jag ju åka o sola o träna med Matilda..!


HELGENS ROLIGASTE GREJ:
vi hade ju som sagt lite fest hemma hos oss , varav 2 nya tjejer som kom dit...
En av tjejerna hade varit på toaletten och gjort stopp i toan, o där skulle jag in.
Hon stannar mig och säger att det har blivit stopp...
Jag: Okej , vi får väl se till att fixa det.
Hon: Jag kanske ska säga till den där snygga husägaren!
Jag: Jaa, det ska du nog göra!
Hon: Jag kanske kan ta in honom på toan o visa o flörta lite med honom!
Jag: Jaaa, det tycker jag att du borde göra! :D
Hon: Ja , så kankse jag kan sova kvar här , han är så jävla snygg!
Jag : Ja för fan det tycker jag verkligen att du borde!

Så kommer hennes vän in o frågar vad vi pratar om..
Då säger den andra tjejen att vi pratar om stopp i toaletten o den snygga husägaren.
Hennes vän säger då : Men kan du inte prata med den där tjejen ? Det är ju hans Flickvän xD
Tjejen vänder på klacken o går ut genom  rummet utan att säga ett ord till mig...!

Hhahahahahhaha så jäkla kul de va:D

aja , nu ska jag gå på lektion=)

HEJ HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0