Ojojojoj...

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på över 1 månad, har behövt ta tag i mig själv...
Jag har knappt gått ner något sen senast jag skrev , ligger just nu på 69,1.
är ju ganska dåligt ..
Den senaste månaden har varit en bergochdalbana , har inte haft kontroll över mig själv..
Har gråtit , skrattat , fått världensutbrott och först nu verkar det ha lugnat ner sig.. Vet inte vad som händer med mig....
Men men , nu ska jag bli bättre på det här igen , eftersom folk har börjat fråga om VARFÖR jag inte skriver längre....
Ärligt talat vet jag nog inte ens det själv.
Små saker har bara känts jobbigt. Och jag var nog lite rädd att avslöja allt för mycket om mina känslor och kanske för att uttrycka mig på fel sätt ?!
Vet ni hur jag menar ?
Jag är totalt lost känner jag...
Men nu jävlar ska jag väl dra igång med det här igen =)
En liten fråga , är det någon som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig med hur man gör om bloggen ? den ser skapligt risig ut :P
haha ....
I morgon ska jag dra igång med dieten igen.. ! Wish me luck!
Hejhej !! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0