Onsdag...

Jaha Idag är det onsdag , tänker stanna hemma från skolan idag , vi ska ha någon förintelse grejs...
Så då känner jag att jag hellre är hemma och pluggar & städar.
Men det där läggs ju inte på betygen , då känns det inte lika viktigt att vara där...
Ska även åka in till stan och köpa hem pulver så jag kan börja med dieten igen , har varit väldigt dålig på det , men i kväll är det möte , så de e väl lika bra att gå på det så jag kan få hem en del mat , så tror jag att jag köper hem för 3veckor...
Hmm , för kör jag på  med dieten ordentligt och dricker massa vatten som de säger till om , så ska jag gå ner ca 3-5kg i veckan , förutom första veckan då man bara går ner 2-3...
Men går jag ner ca 4kg i veckan blir ju det ca 12kg på 3veckor.. men då får jag inte fuska över huvudtaget... o de e de som kan bli svårt :p
Men då kommer jag att nå min mål vikt....
Med tanke på att jag tränar 3-4dagar i veckan , så kanske inte vikt nergången syns lika mycket på vågen , men däremot lär det synas med måttband =)
AJa , det blir nog säkert kanooon!
Om jag fixar det...
Hmm , i måndags blev det ingen träff med personen jag skulle träffa , då tiden inte riktigt fanns till , men träna gjorde jag iaf!
Det blev:
Crosstrainer 20min.
Spinning: 15min.
Insidalår: 80kg = 20*4.. 94= 10*3
Höfterna: 66kg= 20*4.. 80kg = 10*3
Axlar&Rygg: 50kg =15*3
Sen så åkte vi hem då mina ben var som gelé :P
Idag ska vi också träna , då ska även min mamma följa med =)
För mig är träningen upplagd:
Crosstrainer: 15min
Spinning: 15 min
Mage: 30kg = 20*3 35kg = 10*3
Rygg: 20*3
Sen kanske jag lägger till något , men det där duger nog =)
Ska även sola lite , man vill ju bli lite snyggis :P
Men men , nu är det dags att ta på sig lite kläder =)
Hej hej

Kommentarer
Postat av: Elin Alenteg

Hej hej!

Tack för igår! Mycket trevligt att ni kom på besök..men nästa gång får ni komma tidigare och stanna längre :) eller va säger du?

Härligt för dig att du lyckas gå ner i vikt så bra! Du peppar mig trots att jag just nu inte kan banta...men sen vettu, då blir det andra bullar.

Vi hörs snart igen tjejen!

Kram kram

2011-01-27 @ 08:13:59
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0