Så trött!

Hur länge klarar man av att vara trött ?

Känner mig som en zombie... William har sovit ganska dåligt inatt..
Lilla mys pånken har varit förkyld i ett par dagar nu , så han har varit jätte mysig på dagarna o ska ligga i famnen som ett litet spädbarn.. Gull unge där!

Sitter just nu i skolan och vill inget hellre än o va hemma o mysa ner mig under täcket.
Drömma går ju?!

Hmm .. Jag har inte hittat till butiken som säljer mina drinkar , så jag får vänta tills nästa vecka då det är möte igen på viktklubben...
Så jag lär väl gå upp i vikt nu :(
Men idag blir det ialla fall att träna o sola lite granna =) sköööönt!

I morgon fyller ju min lilla plutt 2 år :O så fort tiden går , helt otroligt.
Snart så sitter han väl i sitt rum men polarna o skriker "Faan , morsan dra här i från"
Och då kommer jag svara " Lilla gubben , är det säkert att mamma inte ska komma med lite bullar o saft och så kan vi leka med bilar=)"
"Förihelvete Morsan dra här ifrån , "

Jaa , jag säger då det , det kommer bara att gå utför ....

Allt för mig just nu... Hewj hej!

Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha det kommer nog dröjja innan lilla willam säger då :P xD men du fortsätt bara jobba på med att träna så ska du se att du håller vikten :)

2011-01-21 @ 10:09:23
URL: http://rydings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0